reklama

Dobré ráno, Slovensko !

Presne to som mala chuť vykríknuť do okna po príjemnom päť hodinovom spánku, ktorý bol aj napriek krátkosti dostačujúci. Ešte neviem podľa čoho si naše telo ráno vyberá náladu v hlave, ale to moje si dnes vybralo správne. Úprimne som sa mala skvele. Dúfam, že týmto opisom som (ne)odlákala mnohých čitateľov, ktorí na tom boli opačne. Ak to ale ešte stále čítate, tak sa ospravedlňujem. Nechcela som vás nahnevať svojou dobrou náladou. (To viete, svetový systém = skapala mi koza, bodaj by tebe skapala tiež !) Ale nie o tomto chcem písať. Len som chcela úvodom naznačiť, že toto bude článok pre radosť duše.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Je to zvláštne. Vraj ak sa teším, tešia sa so mnou všetci. Ak plačem, plačem sama. Nemyslím si. Asi to bude tým, že môj plač je niekedy ako pustený cez megafón, čím nútim aj okolie plakať so mnou. Ale dnes to bolo inak. Cez spomínaný pomyselný megafón som presne od 7:03 (kedy som mala nastavený budík - opäť ma budil počas spánku, protivná to vec ten budík..). A práve vtedy to všetko začalo. Začal sa ďalší krásny deň. Deň plný radosti, úprimného smiechu, voňavej kávy a príjemných úsmevov.
Milujem to. Pozorovať okolie, ľudí a ich reakcie na moje akcie. Tá dnešná akcia - ako bolo spomenuté - sa niesla v duchu úsmevu. Bolo, je a zjavne stále aj bude pre mňa naveky fascinujúca vidina ľudí, ktorí priam očakávajú niekoho ako „ľudské šťastie." Niekoho, kto aj napriek dianiu v osobnom živote jednoducho príde a obdaruje ich aspoň jedným úprimným úsmevom. Ako také hladné potomstvo, čakajúce na svoju maminu sa títo ľudia prizerajú, nenápadne pozorujú a sledujú, či sa im ešte pošťastí schytať aspoň jeden úsmev k dobru. Je to fajn pocit, keď máte deň v mračnách a zrazu príde niečo také do života. Nemusí to byť nikto známy. Stačí, že si ráno do batôžka pribalil okrem iného aj dávku radosti, lásky a (možno neopodstatnenej ) spokojnosti.
A tak si idem opäť vykračovať svetom s úsmevom na tvári, pretože nikdy neviete čo vám to prinesie do života. Mne napríklad pár opätovaných úsmevov, nejaké tie milé pohľady, sem tam spomalené, príp. zastavené autá a čerešnička na torte - oslovenie - milá, mladá slečna. Je to zabudnutý fakt, že najcennejšie „veci" máme zadarmo. Nezabudnite si dennodenne pripomínať, že ste natoľko bohatí, nakoľko ste ochotní dávať. Ja ti dám úsmev - ty mne kúsok svojho srdca a príjemný pocit na duši. Celkom výhodný obchod, nie ?

Patrícia Lofajová

Patrícia Lofajová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som statočne zasnívaná, no primerane ambiciózna bojovníčka za krajší zajtrajšok.. toľko na úvod.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu