reklama

Poklad

Tichým krokom som sa pokúšala premiestniť do izby a uložiť sa aspoň na pár - hodinový spánok. Z mojej snahy ma ale vytrhli slová, ktoré som si priam nútene vypočula z vedľajšej izby. „Mami? Ale že sa na mňa nehneváš?" Znelo to tak úprimne a nevinne. Miestami som mala pocit, že som zaseknutá niekde v detstve.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Hnevať sa ? Prosím ťa. Mám dôvod? A aj keby.." Síce som nebola osobou, ktorá by do deja priamo zasahovala, ale príjemný pocit mi ostal doteraz.

Moja malá sestra, ktorá má prah dospelosti dávno za sebou sa v istých okamihoch dokáže správať úžasne.

Minimálne jedna vec na svete ma udivuje. Vzťah matky a dcéry. Vzťah mojej maminky a nás - jej dcér. To puto, ktoré sa nezmení. Ten pocit, že je taká dokonalá. Tá istota, že je tu pre mňa vždy keď ju potrebujem. Mnoho zlyhaní a napriek tomu ešte viac podpory vo veľkých, ale aj malých plánoch.

(Stručný opis)
Skvelá osobnosť, úžasná matka, najlepšia kamarátka a super parťáčka na bicykle.

Proste láska na celý život.
..a mami, ak by si sa hnevala, aj tak ťa ľúbim..

Patrícia Lofajová

Patrícia Lofajová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som statočne zasnívaná, no primerane ambiciózna bojovníčka za krajší zajtrajšok.. toľko na úvod.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu