reklama

Pre krásu sa netrpí

Ani neviem kedy presne som začala riešiť fyzickú krásu, vzhľad a všetko s tým spojené. Čo ale viem je, že každá žena chce byť krásna. Každá chce byť očarujúca. V snahách dotlačiť telo na miery 90-60-90 držia často drastické diéty a tyranizujú svoje telo. Pre krajšiu pleť sú schopné zaplatiť vysoké čiastky. Investície do kozmetiky len preto, aby konkurovali omietke na priemernom rodinnom dome..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V živote som sa stretla so stovkami žien. Každá mala v sebe niečo, čím dokázala zaujať. Často krát som to objavila až po dlhšom dobíjaní sa cez ich obranné/ochranné obaly. Na čo by predsa ukazovali svoju krásu, keď nie je pre koho ? Stačí pre seba. Ak je žena spokojná a šťastná sama so sebou, vyžaruje to z nej.


Ak sa povie krása vybaví sa mi žena, ktorú poznám už veľmi dlho. Spomenúť si na okamih, kedy som v nej objavila tú krásu.. Nespomeniem si. Vždy ju ale rada vidím.

Moje celodenné učenie prerušilo klopanie na dvere izby. Vošla ľahkým krokom aby ma nevyrušila. Jej tvár žiarila ako vždy. Svoju úctu som chcela prejaviť pozdravom, ktorý sprevádzal pohľad do očí. Do jej krásnych modrých očí, ktoré na svetle nadobúdali úplne iný farebný odtieň. Postupne sa môj pohľad rozprestrel po celej jej tvári. Bola tak krásna.
Mnoho vrások a každá jedna znamenala, že život neprežíva ale žije. Že sa naučila byť nielen dobrou manželkou a matkou, ale aj hrdinkou pre samú seba. 
Jej postava ani náhodou nebola podľa vzorca 90-60-90. Napriek tomu bola ideálna. Ideálna na srdečné objatie. Čo je úžasné, že objatie vie vždy darovať každému tak, akoby ho mala ušetrené práve pre danú osobu. V okamihu objatia vás zahrnie takým množstvom lásky, že nadobudnete dojem akoby ste boli najdôležitejšou osobou v jej živote. Je jedinečná. Jedinečná, ako každý človek. No ona si svoju jedinečnosť uvedomuje. Ako je to u Vás?

Patrícia Lofajová

Patrícia Lofajová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som statočne zasnívaná, no primerane ambiciózna bojovníčka za krajší zajtrajšok.. toľko na úvod.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu