reklama

Taký obyčajný zážitok

„Tak čo ?! Už máte zapísané dieťa v škole?" Presne táto otázka padla na moju osobu dnešné ráno. Nič by na tom nebolo zvláštne, ak by som nemala výzor ledva plnoletej študentky a môj občiansky či rodný list mi nepoukazoval na fakt, že mám 20 rokov. Nenalíčená, vlastne upravená tak, že som si sama prišla ako prváčka som sa snažila prísť na vhodnú odpoveď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Stále mi hlavou behá predstava situácie z dnešného rána. Prečo sa ešte stále pozastavujem nad tou otázkou ?

A vedela by som sa vôbec postarať o nejaké dieťa?

Páni moji. To je zodpovednosť.

Nie za nejaké dieťa.

Moje dieťa..

Je to priveľká zodpovednosť - zodpovednosť za ľudský život.
Vo svojej podstate som ja sama ešte neskúsené dieťa. A prečo sa ma to vlastne niekto opýtal? Mohol sa len pozdraviť.
Možno moja strhaná tvár, unavené telo a predsa radosť v očiach ho donútila opýtať sa niečo viac. Niečo trefné. Niečo, čo je dnes „bežné" (pre mladé slečny).

Patrícia Lofajová

Patrícia Lofajová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som statočne zasnívaná, no primerane ambiciózna bojovníčka za krajší zajtrajšok.. toľko na úvod.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu